fbpx
acess
search
cart 0 cart 0
אין מוצרים בסל הקניות. close

אין מוצרים בסל הקניות.

צ'ט אנושי

שירותים סביבתיים ירוקים

זיהום ימי ממתקני התפלה ונמלים

מתקני התפלה ונמלים פולטים כמויות משמעותיות של מזהמים לים, הכוללים חנקות, זרחן, מתכות כבדות, ושאריות כימיקלים שונים. אלה פוגעים במערכת האקולוגית הימית, משפיעים לרעה על חיי הים, ויכולים להגיע גם למקורות מים המשמשים לשתייה ולחקלאות. הצורך הגובר בהתפלת מים ופעילות נמלים רק מחמיר את הבעיה.

שיטות קיימות לטיפול במזהמים – אתגרים וקשיים

השיטות הקיימות לטיפול במזהמים אלו הן יקרות ולעיתים קרובות לא יעילות כאשר מדובר בכמויות מים גדולות. רוב השיטות מתמקדות במים מתוקים ולא במים מליחים, מה שמגביר את הקושי לטפל במים המכילים ריכוזים גבוהים של מלחים. יתר על כן, רבות מהשיטות הקיימות ניתנות ליישומים מקומיים בלבד, ובנוסף, מבוססות ברובן על תהליכים כימיים התורמים לזיהום.

אתגרים כלכליים ורגולטוריים

חוסר היעילות של השיטות הקיימות להתמודד עם זיהום זה מהווה אתגר כלכלי משמעותי לתעשיות אלו. העלויות הגבוהות של טיפול במזהמים והדרישות הרגולטוריות ההולכות ומחמירות מעמידות את התעשיות בפני דילמה מורכבת – איך להמשיך לפעול בצורה כלכלית תוך צמצום ההשפעה הסביבתית השלילית שלהן.

הצורך בפתרונות חדשניים

המצב הקיים מחייב פיתוח פתרונות חדשניים ויעילים יותר שיאפשרו טיפול בר-קיימא במזהמים אלו, במיוחד במים מליחים, תוך שמירה על איזון אקולוגי והפחתת העלויות הכרוכות בטיפול בהם.

הפתרון של סיקורה

סיקורה פיתחה מערכת מעגלית חדשנית המיועדת למגוון רחב של יישומים סביבתיים ואשר מנצלת את יכולתן הייחודית של האצות כספוג ביולוגי לסילוק מזהמים ממי-רכז ומים מלוחים. כיום, סיקורה מפתחת מגוון פרויקטים נוספים בתחום איכות הסביבה עבור מגזרים תעשייתיים מזהמים כגון מתקני התפלה ונמלים, הן בישראל והן בזירה הבינלאומית.

גישה אינטגרטיבית זו ממקמת את סיקורה כחברה חדשנית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם פתרונות סביבתיים בני-קיימא, ומציבה אותה בעמדה אסטרטגית לענות על אתגרים סביבתיים גלובליים תוך יצירת ערך כלכלי משמעותי.

השפעה סביבתית וכלכלית – חזון לעתיד בר-קיימא

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלה, סיקורה נותנת מענה לאתגרים סביבתיים עכשוויים. החברה לא רק מצמצמת את ההשפעה הסביבתית של מזהמים, אלא גם מציבה את עצמה בחזית הטכנולוגיה הסביבתית ומאפשרת לה להציע פתרונות כלכליים בני-קיימא. כך, סיקורה מסייעת לתעשיות המזהמות להפחית עלויות טיפול במזהמים ולעמוד בדרישות רגולטוריות מחמירות, תוך יצירת ערך כלכלי משמעותי ומציעה חזון לעתיד שבו תהליכים מזהמים הופכים למועילים ומניבים, ובכך תורמת לעולם ירוק יותר.

סיקורה רואה עתיד שבו הטכנולוגיה שלה לא רק תורמת לייצור מזון וחומרי גלם בני-קיימא, אלא גם ממלאת תפקיד מרכזי בהגנה על הסביבה. באמצעות שילוב פתרונות חדשניים לשליטה בזיהום, עם יצירת ביומסה אורגנית בעלת ערך, סיקורה שואפת להוביל את הדרך במיזוג קיימות אקולוגית עם כדאיות מסחרית, לטובת תעשיות ומערכות אקולוגיות ברחבי העולם.

whatsapp

סיקורה - בריאות מהים

תפריט נגישות