fbpx
משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
קו ייעוץ והדרכה 054-3462666
acess
search
cart 0 cart 0
אין מוצרים בסל הקניות. close

אין מוצרים בסל הקניות.

משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
צ'ט אנושי

אצות הים שלנו


אצות אולווה נקראות גם חסת-ים וידועות כסופרפוד הודות למכלול הויטמנים והמינראלים שלהן. הן עשירות בסיבים תזונתיים במגנזיום ומכילות ברזל, סידן, אבץ B12 ומגוון ויטמינים נוספים מקבוצה B.

הן בעלות טעם אוממי (משפר טעם) ייחודי הבא לידי ביטוי בעיקר בבישול חם. האצות מטבען סופגות אליהן נוזלים, ולכן משתלבות נהדר במתכונים רבים ומעניקות עומק טעמים רחב ומגוון המשתנה בין מנה אחת לשניה בהתאם למרכיביה ולאופן ההכנה (הגשה קרה, בישול, טיגון צלייה או אפייה).

איך מבשלים איתן? הן יכולות לשמש כרכיב בפני עצמו, כתבלין במגוון רחב של מנות או כתוספת של בריאות למגוון מיצים ושייקים. אצות האולווה יכולות לשמש גם להמלחה עדינה של מתכונים, הן דלות בנתרן והוספת אצות אולווה טריות למנות מאפשרות להפחית בכמויות המלח ולשמור על התיבול.

סדרת תוספי תזונה מבוססי אצת האולווה: לסיקורה סדרת תוספי יוד המבוססת על אצת האולווה ומותאמת להמלצות משרד הבריאות בנוגע לצריכת יוד: יוד ירוק, גרין הופ, גרין ג’וי. בנוסף תוכלו למצוא בסדרת התוספים שלנו גם סינביוטיקה – שילוב יעיל במיוחד של פרו ביוטיקה ופרה ביוטיקה.

 


אצת גרצילריה
אצות גרצילריה הן בעלות מראה אדום ואקזוטי וטעם עשיר.
הן משמשות להעשרת טעמם וצבעם של מנות חמות וסלטים, וניתן להכין מהן גם קינוחים מתוקים כגון קונפיטורות למריחה ושילוב במאפים.
בתעשיית המזון הגרצילריה משמשת גם להסמכת רטבים ותבשילים וניתן להכין ממנה ג’לטין צמחי.

 

 

 

 

whatsapp

סיקורה - בריאות מהים

תפריט נגישות