fbpx
משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
קו ייעוץ והדרכה 054-3462666
acess
search
cart 0 cart 0
אין מוצרים בסל הקניות. close

אין מוצרים בסל הקניות.

משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
צ'ט אנושי

אצת האולווה – חלבון מהטבע

24 April 2024 דיאטה , חיים בריא , טבעוני / צמחוני , ספורטאים

היא מכילה פי 10-20 מינרלים וויטמינים יותר מצמחים הגדלים על האדמה, היא עשירה מאוד בחלבון ומכילה כ 38% סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וכלורופיל! אצת האולווה שגדלה בחווה שלנו, בעלת ערכים שונים מאצת האולווה שנמצאת בים מכיוון שאצלינו היא מקבלת תנאים אופטימליים וטבעיים המאפשרים לה להיות עשירה בערכים תזונתיים בכלל ובחלבון בפרט. אצת אולווה ULVA

חלבון – רכיב משמעותי להתפתחות וגדילה

חלבון נחשב לאחד מאבות המזון החיוני לגדילה והתפתחות. הוא מהווה רכיב מרכזי בבניית רקמות, הורמונים, אנזימים ונוגדנים. חלבון מורכב משרשראות של חומצות אמינו וכאשר הגוף נזקק לחומצות אמינו הוא מפרק את החלבון ועושה בהן שימוש.
חומצות האמינו מסווגות כחומצות אמינו חיוניות וחומצות אמינו לא חיוניות, כאשר חומצות אמינו לא חיוניות הן חומצות אשר הגוף מסוגל לסנתז בעצמו מחומצות אמינו וחלבון המצוי בגוף. כאשר אחת מהחומצות חסרה או שהכמות שלה אינה מספקת, סינתזת החלבון אינה אפשרית. חומצות אמינו חיוניות הן חומצות שהגוף אינו יכול לסנתז בצורה עצמאית ולכן הגוף נדרש לקבלן ממקור חלבוני חיצוני.
אצת האולווה מכילה:

  • 7 חומצות אמינו חיוניות: איזולויצין, היסטדין, ולין, ליאויצין, ליזין, מתיונין ופנילאלנין.
  • 10 חומצות אמינו לא חיוניות: אלנין, חומצה אספרטית, חומצה גלוטמית, פרולין, ציסטאין, ארגינין, טירוזין, סרין, גליצין וטאורין.

אצת האולווה מכילה כ 32% חלבון! לעומת בשר בקר המכיל 33.5% ועוף המכיל 27% חלבון, מה שהופך את אצת האולווה של seakura למקור טבעוני ואיכותי לחלבון.

חלבון נחוץ לכלל האוכלוסייה ובעיקר לאלה הזקוקים להזנה נוספת:

  • ספורטאים – בפעילות גופנית מאומצת חלבון מסייע בשמירה ובנייה של מסת שריר ולהתאוששות מהירה לאחר מאמץ ולכן מומלץ לעוסקים בפעילות גופנית. BCAA- אצת האולווה מכילה באופן טבעי את שלושת חומצות האמינו מסוג BCAA: לאוצין, איזולאוצין וולין. BCAA הינן חומצות אמינו מסועפות שרשרת אשר תומכות בתהליכי בנייה של שרירי השלד, מעכבות תהליכי פירוק ובכך מבטיחות שמירה על מסת שריר והתאוששות מהירה לאחר אימון גופני.בנוסף, צריכת החמצן בגוף גדלה משמעותית במהלך פעילות גופנית ומכאן מתרחשת עלייה בתהליך ההתחמצנות בתאים אשר עלול לגרום נזק לתא ולעייפות של השרירים. על מנת להפחית את הנזק העלול להיגרם לשריר, אצת האולווה מכילה באופן טבעי נוגדי חמצון המעכבים את התהליכים המזיקים לשריר ולתאים בפרט.
  • ילדים ומתבגרים – תזונת הילדים והמתבגרים בעולם המערבי עשירה בקלוריות ודלה במרכיבים תזונתיים וחלבון בפרט, ההכרחיים בין השאר לצורך התפתחות וגדילה, כאשר אחת הסיבות העיקריות היא צריכה של מזון מעובד ומתועש. אצת האולווה מהווה מקור טבעי לחלבון ונוטריינטים נוספים כגון מינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים התורמים לבריאות ולהתפתחות גם בקרב ילדים ומתבגרים.
  • קשישים – הדרישה לחלבון עולה בגיל המבוגר כאשר במצבים אקוטיים ובזמן מחלה הדרישה לחלבון עולה אף יותר. עם העלייה בגיל מבוגר נראה הרבה פעמים ירידה במשקל כאשר איבוד המשקל נובע ברוב הפעמים מירידה במסת גוף כחוש (ללא רקמת שומן). כדי למנוע פרוק של רקמת שריר ולשמור על הרכב הגוף יש לצרוך רמה נאותה של חלבון.

צריכה של חלבון נחוצה גם לחולים הזקוקים לרמות נאותות של חלבון ולטבעונים הנמנעים מאכילת חלבון מהחי.

עם השנים נוכחנו לראות שבזכות תנאי הגידול בחוות סיקורה האצה מכילה אחוזים גבוהים יותר של חלבון לעומת האצה שגדלה באופן טבעי בים. אצת האולווה הגדלה בים מכילה כ 20% חלבון ובחווה מגיעה ל 12% יותר.
אצת האולווה הינה תוצר של 12 שנות מחקר ופיתוח והיא גדלה בסביבה אורגנית ובתנאים אופטימליים ומבוקרים, במי – ים העומדים בתקנות קפדניות למתכות כבדות והן נקיות מחומרי הדברה ומזהמים, תוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים שלהן.

כתבות מומלצות

לכתבות נוספות
whatsapp

סיקורה - בריאות מהים

תפריט נגישות